Register zmlúv je zoznamom zmlúv uzatvorených Hlavným mestom SR Bratislava od 1.1.2011. Podľa zákona 546/2010 nadobúdajú zmluvy účinnosť deň po zverejnení na webovom sídle. Všetky sumy v tabuľkách sú uvádzané v eurách s DPH.
Rámcová dohoda medzi objednávateľom Hlavným mestom SR Bratislava a dodávateľom Clean Tonery s. r. o. Predmet zmluvy: dodávka originál tonerov do tlačiarní, multifunkčných zariadení, kopírovacích strojov a faxov. Cena: maximálne 27 058,33 € bez DPH. Dátum zverejnenia: 26.05.2020.
Ars Bratislavensis je grantový program samosprávy hlavného mesta SR Bratislavy na podporu umeleckých a kultúrnych aktivít v Bratislave a aktivít propagujúcich Bratislavu v zahraničí.
Poskytovanie finančných prostriedkov z rozpočtu hlavného mesta SR Bratislavy v rámci Grantového programu pre rozvoj športu a vzdelávania v hlavnom meste Slovenskej republiky v Bratislave
Zmluva o nájme medzi prenajímateľom Hlavným mestom SR Bratislava a nájomcom PRO-DIVE spol. s.r.o. Predmet zmluvy: nájom vysielacieho zariadenia REGGAE. Cena: 10,-.EUR bez DPH /mesačne. Dátum zverejnenia: 03.06.2020.
Prenájom motorového vozidla do užívania Mestskej polícii hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy na základe Zmluvy o prenájme motorového vozidla MsP/17/00023 uzatvorenej medzi SPP CNG s.r.o. a Hlavným mestom SR Bratislavou. Zverejnená dňa 15.05.2019
Hlavné mesto SR Bratislava v súvislosti s organizovaním tematicky ladených trhov, ktoré sa každoročne konajú na ploche Hlavného a Františkánskeho námestia uverejňuje zmluvy uzatvorené na prenájom predajných stánkov počas Vianočných, Letných a Veľkonočných trhov.
Na internetovej stránke objednávky - tovary a služby sú zverejnené evidované objednávky na tovary a služby v hodnote nad 2 tisíc eur. Zodpovední zamestnanci magistrátu sú povinní zaevidované objednávky zverejniť najneskôr do 10 pracovných dní.
Na internetovej stránke objednávky - stavebné práce sú zverejnené evidované objednávky na stavebné práce v hodnote nad 2 tisíc eur. Zodpovední zamestnanci magistrátu sú povinní zaevidované objednávky zverejniť najneskôr do 10 pracovných dní.
Na internetovej stránke faktúr sú zverejňované evidované faktúry na tovary, služby, investičné práce v súlade s rozhodnutím primátora č. 22/2010 sú zodpovední zamestnanci magistrátu povinní zaevidované zmluvy, objednávky, faktúry zverejniť najneskôr do 10 pracovných dní.
Na internetovej stránke faktúr sú zverejňované evidované faktúry na tovary, služby, investičné práce v súlade s rozhodnutím primátora č. 22/2010 sú zodpovední zamestnanci magistrátu povinní zaevidované zmluvy, objednávky, faktúry zverejniť najneskôr do 10 pracovných dní.
Na internetovej stránke stanovísk budú zverejnené podpísané záväzné stanoviská mesta k investičnej činnosti. Zodpovední zamestnanci magistrátu sú povinní stanoviská zverejniť najneskôr do 10 pracovných dní.